85

"Da nobis recta sapere"

Acasă
Despre noi
Mesajul rectorului
File de istorie
ORGANIGRAMA
Raport anual de activitate
Raport financiar
ADMITERE 2019
Studii de licență
Studii de masterat
Studii de doctorat
Studenților de peste hotare
Dinamica depunerii cererilor
Rezultatele admiterii
Locuri neacoperite
Administraţia
Senatul universitar
Consiliul de administraţie
Consiliul de Dezvoltare Strategică Instituţională
Studii
Învățământ cu frecvență
Învățământ cu frecvență redusă
Catalogul cursurilor
Volumul I (ciclul I)
Volumul II (ciclul II)
Centru Național de Formare Profesională Continuă şi Consultanță al UASM
Facultăți
Agronomie
Horticultură
Economie
Medicină Veterinară
Inginerie Agrară şi Transport Auto
Cadastru şi Drept
Biblioteca
Relaţii internaţionale
Personal şi contacte
Cooperarea şi parteneriatul internaţional
Programe, proiecte internaționale, mobilitatea academică
Burse, Studii
ERASMUS
EUroSTUDIES
Cercetare stiințifică
Raport activitatea științifică
Personal şi contacte
Structuri de cercetare
Cercetare studenţească
Şcoala doctorală
Parcul inovaţional
Proiecte de cercetare
Acreditare
Anunţuri
Seminare ştiintifice de profil
Simpozioane
Subdiviziuni
Secţia studii şi management al calităţii
Catedra militară
Sindicatul angajaților
Centrul medical
Serviciul resurse umane
Contabilitate şi Planificare economică
Serviciul juridic
Centrul de ghidare şi consiliere în carieră
Serviciul de secretariat
Secția Tehnologii informaționale
Centrul editorial
Serviciul achiziţii publice
Campusul universitar
Ferma didactică a UASM
Viaţa studenţească
CADRUL LEGAL
Acte legislative NAŢIONALE
Carta universitară
Acte normative UASM
Moodle UASM
Planuri de studii

Diplomă Dublă

dubla diploma

Publicații UASM


Stiinta-Agricola

 

edrone


rural


RINA SIMTEX

tempus

CRU
logo AUF RVB
agrilida
logoev

sufor


Euraxess


casee logo


TecTNet logou


teachme


fktbum


elevate logo


AG Lab


restart

 


logo smart

cofonded big


erasmus+

 


Centrul Euros


casee

 


ceepus logo rgb web


 

 jeanmon


 

 

logo smart


 CREDO

Hot-Line

APEL! competiţia națională a proiectelor știinţifice

  Organizarea competiţiei naționale a proiectelor știinţifice, în cadrul Școlii doctorale a Parteneriatului instituțiilor din învățământ și cercetare din agricultură, în vederea repartizării...
Mobilitatea academică în cadrul Universității din Valladolid, Spania

Departamentul Relaţii Internaţionale,  anunță  despre lansarea primul apel pentru aplicații în cadrul proiectului Mobilitatea Internațională de Credite (2019-2022) cu Universitatea din Valladolid...
Mobilitate academică la Universitatea de Stat de Ştiințe Aplicate din Kalisz în numele preşedintelui Stanislaw Wojciechowski din Polonia.

În perioada 2-6 decembrie, 2019, Oleg Stiopca, conferențiar universitar la catedra Electrificarea agriculturii şi Bazele Proiectării a realizat mobilitatea academică în Programului Erasmus + la Universităţii de...
A 4-a Sesiune “Orientare și consiliere în carieră a studenților de la programul “Administrarea Afacerilor” şi alte specializări, organizat în cadrul proiectului RESTART

         În data de 19 decembrie  2019, ora 10.00  la catedra Business și  Administrare va avea loc 4 Sesiune“Orientare și consiliere în carieră a studenților de la...
Apel de concurs anunțat de Ambasada SUA în Republica Moldova

Ambasada SUA a anunțat apelul pentru cereri la programul  Study of the U.S. Institutes (SUSI) pentru  studenți lideri,  cadre didactice și cercetători. Termenul limită de depunere a cererilor este 31...
Instruire privind aplicarea la Proiectele KA 2 oferite de Programul Erasmus +

Dragi colegi, Vă informăm că se planifică organizarea unei instruiri cu privire la pașii necesari pentru depunerea corectă a proiectelor în cadrul programului Erasmus+ KA2 Consolidare a Capacităților în...
Studenții facultății de agronomie participanți la cel de al 15-lea Simpozion Internațional „Tinerii și cercetarea științifică în domeniul științelor vieții”

Universitatea Agrară de Stat din Moldova a participant la cel de al 15-lea Simpozion Internațional „Tinerii și cercetarea științifică în domeniul științelor vieții” organizat de Universitatea de Științe...
Participarea delegației UASM la Seminarul Ştiinţifico-Practic „Gestiunea circulației şi distribuției producției alcoolice”

  În perioada 28 octombrie – 18 noiembrie, 2019 în  cadrul institutului de Cercetări Științifice în domeniul Fermentației Alimentare, în comun cu Ministerul Comerțului din China şi-a desfășurat...
Felicităm echipa UASM la armwrestling cu ocazia obţinerii locului III în Campionatul Naţional Universitar 2019

  Pe data de 01 decembrie 2019, în incinta CS ”Malina Mică” al USMF s-a desfăşurat Campionatul Naţional Universitar la proba sportivă armwrestling la individual şi pe echipe, în care selecţionata...
Aplică pentru Global UGRAD Program anunțat de Ambasada Statelor Unite în Republica Moldova

  Studenții interesați în administrarea afacerilor, antreprenoriat, STEM (ştiinţă, tehnologie, inginerie şi matematică), dar și de istoria și cultura SUA, sunt  încurajați să depună dosarul...
Lecții pentru studenții de la ciclul II masterat în cadrul proiectului (ReSTART)

             În perioada 03-05 decembrie 2019 în cadrul Universității Agrară de Stat din Moldova, care este partener de program în cadrul proiectului (ReSTART),  Reinforce...
Stagiu de mobilitate externă la UNIVERSITATEA AGRARĂ DE STAT DIN MOLDOVA

  În perioada 21 - 22 noiembrie 2019, s-a petrecut stagiul de mobilitate externă la Facultatea de Agronomie. Participanţi: Facultatea de Agricultură și Facultatea de Zootehnie din cadrul USAMV Iași.  
Cea mai importantă distincție INFOINVENT acordată domnului Nicolae Eremia, profesor universitar UASM

  Circa 450 de lucrări au fost expuse pentru a fi apreciate de Comisia de experți și Juriul Internațional în cadrul Expoziției Internaționale Specializate „INFOINVENT”. Cea mai importantă distincție...
UASM, partener al proiectului MHELM: Leadership și Management în Învățământul superior din Republica Moldova, co-finanțat de Programul Erasmus+ KA2

  În perioada 25–26 noiembrie 2019, Universitatea Tehnică a Moldovei a fost  gazda  evenimentului de lansare a proiectului MHELM – Leadership și Management în Învățământul superior din...

General information

SAUM Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff is a structural subdivision of the institution, created within TEACH Me project co-funded by the Erasmus+ programme  of the European Union. In accordance with the objectives of the project, within SAUM was initially created the Center of continuing education (Senate protocol no. 1 of 30.09.2016). At the same Senate meeting, the Regulation of the Center of Continuing Education was approved.

 Two years later, by the Senate decision was approved  the foundation of the National Center of Continuing Education and Consultancy. The new formation was introduced in the SAUM organigram.  The tasks of the former Center of Continuing Education   were taken over by  the Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff, created within the National Center of Continuing Education and Consultancy. While the Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff is  in charge of training teaching staff from universities,  colleges, SAUM students  (in future are expected also to be attracted as beneficiaries the teachers from professional schools),  the National Center of Continuing Education and Consultancy will be focused on  ample segments of specialists from various fields for training.

SAUM Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff is subordinated  to the  director of  the  National Center of Continuing Education and Consultancy.  

The  activity of the Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff  is   carried out in accordance with the SAUM Regulation of the National Center of Continuing Education and Consultancy approved by the Senate (protocol no. 7 of 25.05.2018). Department cooperates with the following structural subdivisions:

  • Faculties - to coordinate and implement the training activities for all categories of beneficiaries;
  • Human resources service - to coordinate activities regarding to hiring staff for continuous training;
  • Computer center - to obtain technical assistance for the implementation of ICT in the training process;
  • Library - to access the available bibliographic and electronic sources, as well as to order additional book purchases;
  • Household services - to ensure the necessary conditions for educational activities held in face to face regime;

Other subdivisions  whose services will be needed for the successful activity of the CCE.

 


ordinul-republicii
În octombrie 2013
Universităţii Agrare de Stat din Moldova i s-a conferit cea mai înaltă distincție de stat 
„Ordinul Republicii”.

engleza

UASM pe Facebook

Copyright © 2019 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Toate drepturile sunt rezervate.

Designed by Nicolae Daraduda