85

"Da nobis recta sapere"

Главная страница
О ГАУМ
Приветствие ректора ГАУМ
Страницы истории
Органиграмма
Годовой отчет
Финансовый отчет
Declarație de răspundere managerială
АБИТУРИЕНТУ 2018
Лиценциат
Мастерат
Докторантура
Иностранным студентам
Dinamica depunerii cererilor
Результаты приема
Locuri neacoperite
Администрация
Сенат
Административный совет
Consiliul de Dezvoltare Strategică Instituţională
Учебный процесс
Очная форма обучения
Заочная форма обучения
Catalogul cursurilor
Volumul I (ciclul I)
Volumul II (ciclul II)
Centru Național de Formare Profesională Continuă şi Consultanță al UASM
Факультеты
Агрономический
Плодоовощеводство и виноградарство
Экономический
Ветеринария
Аграрная инженерия и автотранспорт
Кадастр и право
Библиотека
Международные отношения
Персонал и контакты
Международное сотрудничество и партнерство
Программы, международные проекты, академическая мобильность
Учеба, стипендии
ERASMUS
EUroSTUDIES
Наука
Raport activitatea științifică
Personal şi contacte
Structuri de cercetare
Cercetare studenţească
Şcoala doctorală
Parcul inovaţional
Proiecte de cercetare
Acreditare
Anunţuri
Seminare ştiintifice de profil
Simpozioane
Подразделения
Учебный отдел и управления качеством
Военная кафедра
Профсоюзы
Centrul medical
Отдел кадров
Бухгалтерия
Юридический отдел
Отдел профориентации
Канцелярия
Информационный центр
Издательский центр
Отдел закупок
Студенческий городок
Ferma didactică a UASM
Студенческая жизнь
CADRUL LEGAL
Acte legislative NAŢIONALE
Carta universitară
Acte normative UASM
Moodle UASM
Учебные планы

Партнёры

rural
 RINA SIMTEX

EUROEAST Logo
tempus
La Manche
Credo
CRU
Effort
Infinity
agrilida
logoev

 


TecTNet logou

Двойной диплом

dubla diploma

Публикации ГАУМ

Stiinta-Agricola

 

uasm


 

edrone


rural


RINA SIMTEX

tempus

CRU
logo AUF RVB
agrilida
logoev

sufor


Euraxess


casee logo


TecTNet logou


teachme


fktbum


elevate logo


AG Lab


restart

 


logo smart

cofonded big


erasmus+

 


Centrul Euros


casee

 


ceepus logo rgb web


 

 jeanmon


 

 

logo smart


 CREDO

Hot-Line

Eveniment de multiplicare a rezultatelor proiectului ReSTART la UASM

  În data de 26.02.2020 la UASM va avea loc  al 7-lea eveniment de multiplicare din cadrul proiectului RESTART nr. 585353-EPP-1-2017-1-RO-EPPKA2-CBHE-JP “Consolidarea competențelor antreprenoriale și...
Lecții predate în cadrul proiectului ReSTART

În data de 26 februarie 2020, începând cu ora 9.50 în auditoriul 326, Departamentul Business și Administrare și Limbi Moderne se vor preda lecții de către Profesorul Universității Tehnice din Kosice,...
Stagiu de practică în Germania

  În data de 26 februarie 2020, ora 13.30,  în auditoriul H1, Facultatea Horticultură va avea loc întâlnirea cu reprezentanții Companiei MGG , care vor oferi informații cu privire la programul de Stagiu...
Adunarea formațiunilor academice a Facultăţii Cadastru și Drept

    A  V  I  Z  La data de 20.02.2020, ora 13.30 în sala C 225, Va avea loc Adunarea formațiunilor academice a Facultăţii Cadastru și Drept, în vederea alegerii...
CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE DECAN AL FACULTĂŢII INGINERIE AGRARĂ ȘI TRANSPORT AUTO ȘI FACULTĂȚII DE CADASTRU ȘI DREPT

  LISTACANDIDAŢILOR ÎNREGISTRAȚI LA CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE DECAN AL FACULTĂŢII INGINERIE AGRARĂ ȘI TRANSPORT AUTO Nume, prenume Anul naşterii Postul deţinut Titlul Vechime în...
Lecție Publică pe tema războiului din Afganistan, Organizată de Catedra Militară UASM

  Cu ocazia împlinirii  la 15.02.2020 a  31 de ani de la  retragerea contingentului limitat al trupelor militare sovietice din Afganistan,  Catedra Militară a UASM a organizat pe data de...
A 5-ea Sesiune “Orientare și consiliere în carieră a studenților”, organizată în cadrul proiectului RESTART (nr. 585353-EPP-1-2017-1-RO-EPPKA2) la UASM

În data de 13 februarie 2020, ora 10.00  în cadrul Departamentului Business și  Administrare și Limbi Moderne a avut avea loc a 5-ea  Sesiune “Orientare și consiliere în carieră a studenților de...
Profesori UASM decernați cu Diploma de onoare a Ministerului Educației, Culturii și Cercetării

  Cu ocazia Zilei  internaționale a femeilor și fetelor cu activități în domeniul științei, care se  marchează anual la 11 februarie,  Dna Valentina ANDRIUCĂ – doctor în agricultură,...
Echipa de implementare eDrone a participat la atelierul de lucru din or. Erevan, Republica Armenia

În perioada 5- 8 februarie 2020, membrii echipei de implementare a proiectului eDrone (574090-EPP-1-2016-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP) dl Oleg Stiopca, conf. universitar, dl Ion Bacean, decan Facultatea de Agronomie, dl Valeriu...
În atenția studenților de la Ciclul II de studii, interesați în burse de studii în Ungaria

Ambasada Republicii Moldova la Budapesta  anunță  despre deschidea concursului  privind bursele de studii de masterat, oferite în cadrul programului comun al Guvernului Ungariei şi Oficiului Regional...
Domnul Rector Liviu VOLCONOVICI, membru onorific al Comitetului Național Român al Consiliului Mondial al Energiei

În data de 23.01.2020, Consiliul Director al Asociației CNR-CME a acordat titlul de membru onorific al Comitetului Național Român al Consiliului Mondial al Energiei, Domnului Rector, Dr., hab., Prof. univ. - Liviu...
Întâlnirea de lucru a expertei Marilyn Phillips cu cadrele științifico - didactice și studenții facultății de economie

 În data de 29 ianuarie 2020 la facultatea de Economie a  fost organizată o ședință de lucru cu Doamna Marilyn Phillips, expert în domeniul Marketingului. La această ședință au participat cadre...
Câştigatorii Bursei ERASMUS+ 2019-2020

Aducem sincere felicitări studenţilor, câştigatorii Bursei ERASMUS+ 2019-2020, care pe parcursul semestrului 2 vor studia în cele mai prestigioase Universităţi din Europa şi totodată  vor promova imaginea...
A şasea sesiune de informare a proiectului RESTART la Universitatea Agrară de Stat din Moldova

      În data de  29.01. 2020, la ora 13.30 în auditoriul E- 316 a avut  loc  a şasea  sesiune de Informare a Proiectului RESTART No. 585353-EPP-1-2017-1-RO-EPPKA2-CBHE-JP...

General information

SAUM Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff is a structural subdivision of the institution, created within TEACH Me project co-funded by the Erasmus+ programme  of the European Union. In accordance with the objectives of the project, within SAUM was initially created the Center of continuing education (Senate protocol no. 1 of 30.09.2016). At the same Senate meeting, the Regulation of the Center of Continuing Education was approved.

 Two years later, by the Senate decision was approved  the foundation of the National Center of Continuing Education and Consultancy. The new formation was introduced in the SAUM organigram.  The tasks of the former Center of Continuing Education   were taken over by  the Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff, created within the National Center of Continuing Education and Consultancy. While the Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff is  in charge of training teaching staff from universities,  colleges, SAUM students  (in future are expected also to be attracted as beneficiaries the teachers from professional schools),  the National Center of Continuing Education and Consultancy will be focused on  ample segments of specialists from various fields for training.

SAUM Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff is subordinated  to the  director of  the  National Center of Continuing Education and Consultancy.  

The  activity of the Department of Continuous Training and Consultancy of Teaching and Scientific Staff  is   carried out in accordance with the SAUM Regulation of the National Center of Continuing Education and Consultancy approved by the Senate (protocol no. 7 of 25.05.2018). Department cooperates with the following structural subdivisions:

  • Faculties - to coordinate and implement the training activities for all categories of beneficiaries;
  • Human resources service - to coordinate activities regarding to hiring staff for continuous training;
  • Computer center - to obtain technical assistance for the implementation of ICT in the training process;
  • Library - to access the available bibliographic and electronic sources, as well as to order additional book purchases;
  • Household services - to ensure the necessary conditions for educational activities held in face to face regime;

Other subdivisions  whose services will be needed for the successful activity of the CCE.

 


ordinul-republicii
В октябре 2013 года
Государственный Аграрный Университет Молдовы был награжден высшей наградой государства 
"Орденом Республики".

 

engleza

UASM pe Facebook

Copyright © 2019 Государственный аграрный университет Молдовы
Все права защищены.

Designed by Nicolae Daraduda